کتاب Arcade Game Typography: The Art of Pixel Type اثر Toshi Omigari انتشارات تیمز و هادسون
تاریخ انتشار:
٢۴ خرداد ١۴٠١
محصولات این فروشگاه توسط کاربران و از طریق
پنل کاربران بارگزاری شدهاست و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این محصولات ندارد.
تایپوگرافی بازی های آرکید دنیای جدید و جذاب تایپوگرافی را به خوانندگان ارائه می دهد - تایپ فیکس پیکسل. طراحان بازی های ویدیویی در دهه های 70، 80 و 90 با محدودیت های رنگ و وضوح مواجه بودند که خلاقیت باورنکردنی را برانگیخت: با وجود حروف در یک شبکه مربع 8×8، هنرمندان راه هایی برای ایجاد مجموعه شخصیت های رسا و ظریف در یک بوم کوچک پیدا کردند.
آرکید بازی تایپوگرافی با حروفنویسی پیکسلی که به دقت از دهههای اول بازیهای ویدیویی آرکید انتخاب شدهاند، یک حرکت «تایپوگرافی بیرونی» که قبلاً مستند نشده بود، همراه با تفسیری روشنگر از نویسنده Toshi Omagari، خود طراح حروفنویس Monotype، و اسکرینشاتهایی از نوع در حال استفاده را ارائه میدهد. این کتاب با تحقیق کامل، یک تایپوگرافی التقاطی از بازیهای موفقی مانند Super Sprint، Pac-Man، After Burner، Marble Madness، Shinobi و همچنین جواهرات کمتر شناخته شده بیشماری را گردآوری میکند. این کتاب حروف چاپی خود را بر روی یک شبکه پویا و تزئینی ارائه میکند و از نمونههای سطح بالا استفاده میکند و در عین حال یک پیچ و تاب بازیگوش مناسب را اضافه میکند. برخلاف تایپفیسهای چاپی، نوع پیکسلی اغلب دارای رنگهای پررنگ در شخصیتها میشود، بنابراین تایپوگرافی بازیهای آرکید بر خلاف سایر کتابهای تایپوگرافی به نظر میرسد
نویسندهToshi Omigari
ناشرThames and Hudson
شابک9780500021743
موضوعطراحی گرافیک
قطعوزیری
نوع جلدمقوایی
نوع کاغذگلاسه
تعداد جلد1
تعداد صفحه272
گروه سنیبزرگسال
وزن900 گرم