یک تیر و 6 نشان
پک 6 بازی پرطرفدار
با تولید جدید و منحصر به فرد
محصولات 6 بازی برای عزیزانی مناسب است که به بازی های مختلف علاقه مند هستند و همچنین تمایل به خرید چند بازی با قیمت مناسب هستند.
رنگ آمیزی این محصول کاملا با دست صورت گرفته و جهت زیبایی از رنگ بندی شادی استفاده کرده ایم .
طرح داخل این محصول طرح ستاره میباشد.
با توجه به نوع طراحی و جلوه محصول ، این پک گزینه بسیار عالی جهت هدیه دادن به عزیزانتان خواهد بود.
شامل بازی های : شطرنج ، چکرز، منچ ، مارپله ،دوز همراه تمامی مهره هاشون و بازی xo
جنس این محصول ام دی اف است و کاور و کیف مهره چرمی رنگ قهوه ای و یا مشکی دارد.
مهره ها منچ و مارپله از جنس پلاستیک است و مهره های دوز و شطرنج از ام دی اف لیزر شده است.
کاملا کاربردی قابل حمل و مناسب سفر
و برای سرگرمی کودکان
ابعاد کالا30x30x5 میلیمتر
وزن991 گرم
جنس مهرههاچوب
سبک بازیورزشی ,بازی تختهای ,بازی حافظه ,بازی فکری ,خانوادگی ,همکاری مشترک ,تاسی
رده سنیبزرگسال ,کودک ,نوجوان ,3 سال به بالا
مخاطراتخطر بلعیدن
تعداد بازیکندو تا ده نفر
درجه سختیآسان
تولید شده درداخل کشور
خلاصه روش بازیمنچ جزو قدیمی ترین و سنتی ترین بازی های موجود در جهان است . همه ی ما از کودکی با این بازی آشنا هستیم و خنده ها و افسوس های زیادی را با آن تجربه کردیم.
بازی «منچ» با 16 مهره به رنگهای قرمز و سبز و آبی و زرد بین2 تا 4 نفر انجام میشود. صفحهی بازی 72 خانه دارد. 16 خانه جایگاه شروع مهرههای 4 بازیکن و 16 خانه جایگاه پایانی آنهاست. 40 خانه نیز مسیر بازی مهرههاست که به شکل علامت مثبت نشان داده شده است. مهرهها در جایگاه شروع قرار میگیرند. بازیکنها به نوبت تاس میاندازند، تاس هر کس عدد 6 را نشان دهد، میتواند یکی از مهرههایش را از جایگاه شروع به مسیر بازی بیاورد. با تاس ریختن، مهرهها را در جهت حرکت ساعت و خانه به خانه پیش میبرند تا به جایگاه پایان برسانند. در طی مسیر بازیکنها با تاس ریختن و آوردن عدد لازم میتوانند مهرههای یکدیگر را حذف کنند و به جایگاه شروع برگردانند. هر کس بتواند زودتر 4 مهرهاش را به جایگاه پایانی برساند برنده است.
در ایران معمولا پشت صفحهی «منچ» بازی مارپله طراحی شده است. این بازی هم میتواند با توجه به تمایز رنگ مهرهها میان 2 تا 4 نفر انجام شود. صفحهی بازی 100 خانه دارد و در بعضی قسمتهای آن مار و نردبان دیده میشود. بازیکنها به نوبت تاس میریزند و طبق عددی که میآورند مهرههایشان را پیش میبرند. اگر روی خانهی نیش مار بروند، تا دم آن پایین میآیند و اگر به ابتدای پلههای نردبانی برسند تا سر آن بالا میروند. در نهایت هر کس زودتر به صدمین خانه برسد برنده است.
دوز یک بازی دو نفره است که با قلم و کاغذ انجام میشود. نام این بازی به دلیل علامتهای X و O است که در طول بازی استفاده میشود. برای آغاز این بازی، جدولی با 3 ردیف و 3 ستون روی کاغذ رسم میشود و هر یک از طرفین یکی از
اقلام همراهکیف مهره و کاور چرمی