بازیِ پُرطرفدار و تحسینشدهی ساخت ترکیباتِ امتیازآور، با تصاویری تازه و بدیع!
با جمعآوریِ جانورها، ارتشها، جادوگرها و سایرِ گونهها، قلمرو خودتان را -قدم به قدم و کارت به کارت- بنا کنید! هر کارت، کاملاً مُنحصربهفرد و بر مبنای بقیهی کارتهای دستتان، امتیاز نصیبتان میکند. شما، بازی را با 7 تا کارت شروع میکنید و در هر نوبت، یه کارت جدید از دستهی کارتها میکِشید یا یه کارت از محوطهی کارتهای سوخته بَرمیدارید و در عوض، یه کارت از دستتان میسوزونید! هدف، این است که قلمرو خودتان را هرچه قدرتمندتر کنید و کسی که امتیازآورترین قلمرو را داشته باشه، برندهی بازی میشود!
ترکیبهای کارتیِ پُرقدرت را کشف کنید و قدرتمندترین قلمرو را تشکیل بدید!
با اضافه کردنِ آیتمهای نفرینشده و پروموکارتها به بازی، چالشهای جدیدی را تجربه کنید!
نسخهی ویژهی قلمرو افسانهای، علاوه بر بازی اصلی قلمرو افسانهای، افزونهی گنج نفرینشده و پروموکارتهای دلقک و ققنوس را هم در خودش داره. شما میتوانید:
- فقط بازی اصلی قلمرو افسانهای را بازی کنید
- بازی اصلی را + افزونهی گنج نفرینشده بازی کنید
- بازی اصلی را + گونههای افزوده بازی کنید
- بازی اصلی را + افزونهی گنج نفرینشده + گونههای افزوده بازی کنید
- و میتونید پروموکارتها را به همهی گزینههای بالا اضافه کنید!
ابعاد کالا240x170x40 میلیمتر
وزن500 گرم
جنس کارتهاکاغذ
سبک بازیبازی کارتی
رده سنیبزرگسال
تعداد بازیکندو تا هفت نفر
درجه سختیمتوسط
مدت زمان بازیکمتر از یک ساعت
تولید شده درداخل کشور
خلاصه روش بازینگاهی به بازی :
در قلمرو افسانهای، شما از دستهی کارتها یا از محوطهی کارتهای سوخته، کارت برمیدارین و تلاش میکنید تا بهترین و امتیازآورترین ترکیبهای کارتیِ ممکن را -توی دستتان- تشکیل بدید. بازیکنی که بیشترین امتیازات را به دست بیاره، برندهی بازی میشه!
هر کارت، با 4 تا ویژگی شناخته میشه: اسمِ کارت، گونهی کارت، قدرت پایهی کارت و پاداش و/یا جریمهی کارت.
1) اسم: هر کارت، یه اسم منحصربهفرد داره!
2) گونه: هر گونه، رنگ مخصوص به خودش را داره؛ 10 تا گونهی مختلف توی بازی هست: ارتش، فرمانده، جادوگر، سلاح، سِحراَفزار، جانور، آب، هوا، خاک و آتش. 3 تا کارت آزاد هم تو بازی داریم.
3) قدرت پایه: قدرت پایهی کارت از 0 تا 40 متغیّره.
4) پاداش و / یا جریمه: هر کارت، بر اساس کارتهای دیگهای که توی دستتان داشته باشین، پاداش یا جریمهای نصیبتون میکند
روش بازی
چیدمان و آمادهسازی: به هر بازیکن، 7 تا کارت بدید. آغازکنندهی بازی را به شکل توافقی تعیین کنید؛ بازی در جهت ساعتگرد (از راست به چپ) ادامه پیدا میکند.
نوبتها: هر بازیکن، توی نوبتِش، میتونه تصمیم بگیره که یا از دک کارت بکِشه... یا یکی از کارتهای سوخته را انتخاب کند و بَرداره. بازیکن آغازکننده -در اوّلین نوبتِش- مجبوره از دک کارت بکِشه! هر بازیکن، در پایان نوبتِش باید یه کارت هم بسوزونه (در مکس بذاره). همهی کارتهایی که در مکس گذاشته میشن، باید بهرو گذاشته بشن و طوری پخش بشن که همگی قابل دیدن باشن.
پایان بازی: وقتی که تعداد کارتهای مکس، به 10 تا برسه، بازی تموم میشه. بازیکنی که کارتهایی با بیشترین امتیازات را در دست داشته باشه، برندهی بازی میشه! در صورت تساوی، بازیکنی برندهست که مجموع قدرتهای پایهش کمتر باشه!
امتیازشماری دستها
در پایان هر بازی، مجموع قدرتهای پایهتون را -با در نظر گرفتنِ همهی پاداشها و جریمههای همهی کارتهای دستتان- مُحاسبه کنید. امتیازشماریِ کارتهای شما فقط و فقط بر اساسِ کارتهای توی دست شما انجام میشه
اقلام همراه1 دفترچه امتیاز شماری